MÜŞTERİ TALEP YÖNETİM SİSTEMİNDE 2025 YILI TAŞIMA PROGRAMLARININ OLUŞTURULMASI

2025-01-08 00:00:00
İşareti : 04/5000-54

İrtibat: ticaret@aso.org.tr

Sayın Üyemiz;

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nden alınan bir yazıda, T.C Devlet Demiryolları Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğünün yazısına atfen; müşterilerin taşıma taleplerinin belirtilen süre içerisinde Müşteri Talep Yönetim Sistemi (MTYS) üzerinden iletmeleri gerektiği vurgulanmış olup, yapılacak taşıma sözleşmesi çerçevesinde müşteri kaynaklı tren iptallerinde oluşacak ücretlerin tahakkuk ettirileceği ve bu iptallerin mali etkilerinin müşterilere bildirileceği ifade edilmiştir.

Konuya ilişkin olarak müşteriden kaynaklanan tren iptalleri için TCDD Genel Müdürlüğüne ödenen ücretlerin, 2026 yılında müşterilerden tahsil edilmesine başlanacağı, periyodik olarak gönderilen verilerin ve 2025 yılında uygulama koşullarının değerlendirilmesi ve belirlenmesi amacıyla 2025 yılının Nisan, Ağustos aylarında ve son olarak 12 Aralık'ta geniş katılımlı toplantı yapılacağı belirtilmiştir.

Bilgilerinize Sunarız.

Saygılarımızla,

Ankara Sanayi Odası


Ek Listesi